Pages

The Vampire Diaries TAG

Tenhle TAG jsem našla ZDE.


1) Jak jste seriál objevili?
Popravdě si nejsem vůbec jistá. Vím, že jsem ho vídala v různých časopisech, ale to jsem si to ještě dost pletla s Twilight. Ale asi jsem to pak začala časem nějak rozeznávat a podívala se na to.

2) Oblíbená postava?
Myslím, že tady to je jasné. Damon a Klaus. Miluju je. Oni dva jsou prostě dokonalí. Kdybych si měla vybrat, tak to nedokážu. Oni dva jsou nej.


3) Jako upír živili byste se lidskou nebo zvířecí krví?
Rozhodně lidskou. V žádném případě bych nemohla ublížit zvířátkům. Vždyť jsou tak chlupatá a krásná. Ani nápad.

4) Team Stefan or Damon?
Jak jinak než Team Damon :D


5) Oblíbená nadpřirozená síla?
Ovlivňování. Tuhle síla bych hrozně ráda měla, pak bych dostala všechno, co chci. Možná že ještě lepší je to, že nestárnou a jsou nesmrtelní, ale nejsem si jistá, jestli se to považuje za sílu.

6) Jakou postavou byste chtěli být /stát se?
Hodně těžká otázka. Asi Caroline. Ona je silná, ale přesto křehká. Její povaha se mi hrozně líbí. Má jedinou chybu. Nemá ráda Damona.


7) Četli jste knižní sérii?
Četla jsem zatím jen deset dílů. A mám to v plánu rozhodně dotáhnout do konce. I když mi to momentálně připadá, jako nekonečná knižní série.
 
8) "Tajná láska" ze seriálu?
Budu se opakovat. Damon a Klaus. Jak jsem řekla, jsou úžasní. Miluju je.


9) Prvotní názor na seriál, změnil se po té, co jste viděli pár dílů?
Kdo si to má pamatovat? To jsou asi dva nebo tři roky zpátky. Takže vážně nevím…

10) Nejoblíbenější "zmetek /všivák/ten špatný"?
Tohle je těžká otázka, protože všichni, kteří se považují za špatné, se nakonec stanou dobrými. Damon, Klaus, Rebekah… Ale asi Kol. On jediný vlastně nebyl dobrý a je nádherný. Krom toho tam vždycky převrátil celý příběh naruby. Takže jednoznačně Kol.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)