Pages

Summer reading - 6.Úkol

Projekt pořádá Kouzelná klubovna :)


Zbývá posledních pět dní do konce projektu a proto jsem přeskočila pátý úkol na který jsem nedokázala nic napsat (možná mě dodatečně něco napadne a vrátím se k tomu) a vrhám se rovnou na šestý úkol. A to je úvaha na téma:

Co pro mě znamená léto?



Co pro mě znamená léto? Popravdě jsem o tom nikdy nepřemýšlela. Vždycky jsem brala léto jako samozřejmost. Vždycky zhruba ve stejnou dobu přijde a odejde. Tak proč by to mělo něco znamenat? Jenže znamená.

Co tedy pro mě znamená léto? Nejsem si tím jistá, ale může si člověk vůbec být něčím na sto procent jistý? Většinou říkám, že léto nemám ráda, tudíž by pro mě nemělo znamenat nic. Ale pravda je, že léto mám ráda. Opak vždycky tvrdím kvůli tomu, že v létě mě dost často bolí hlava a ta bolest občas přeroste v migrénu. Ale popravdě kdybych měla nějaké roční období nesnášet jen kvůli tomu, nesnášela bych všechny.

Léto je pro mě světlý bod roku. Všude spousta sluníčka, i když je pravda, že to horko je někdy na zabití, a člověk má hned lepší náladu. Není to takové jako pochmurná zima. Zároveň je to pro mě období odpočinku, kdy se nemusím o nic starat. Můžu se rozhodnout, co budu v létě dělat bez toho, aby mi to znepříjemňovala taková komplikace jako škola, takže se můžu třeba v pohodě vyspat, navštívit pár míst, přečíst několik knih. Mohu toho dělat hodně.

Léto pro mě znamená hodně. Bude to znít asi divně, ale je to pro mě takový symbol svobody, bezstarostnosti. Alespoň teď. Možná, že za pár let pro mě bude znamenat léto něco úplně jiného, ale momentálně pro mě znamená svobodu, dobrou náladu a nesnesitelné vedro.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)