21. 8. 2015

Stefanovy deníky – Prokletí

Název: Stefanovy deníky - Prokletí
Původní název: The Craving
Spisovatel: L.J.Smith
Žánr: Fantasy
Počet stran: 224
Nakladatelství: Fragment






Obálkou jsem docela zklamaná. Tohle je dost známé foto, ale mně se prostě nelíbí. Působí to na mě tak nějak uměle. Na počítači to není vidět, ale ve skutečnosti to na mě tak působí. Neříkám, že je úplně ošklivá, to ne. Ale prostě to není ono.

Po druhém dílů většinou následuje třetí. A stejně jako první a druhý díl je to recenzní výtisk od nakladatelství Fragment. Myslím, že není třeba dodávat víc.

Tuhle knihu jsem asi ze všech tří dílů přečetla zatím nejrychleji. Pořád platí to samé, co u předchozích knih. Rychle se ponoříte do děje a nevnímáte reálný svět. A konkrétně od tohoto dílu se nemůžete odtrhnout. Ta situace tam je totiž dost podobná s prvním dílem, ale je to napsané akčněji, což způsobilo, že se mi to četlo nepatrně lépe než předchozí díly.

Stefan odejde do New Yorku. Tam zachrání dívku a její rodina mu nabídne útočiště. V New Yorku se

ale znovu setkává se svým bratrem Damonem, který je rozhodnutý udělat Stefanovi ze života peklo na zemi. Ale Damon je tentokrát ten nejmenší problém…

Stefan je už zase Stefanem. Pije jen zvířecí krev a snaží se nebýt tím, čím je. Prostě Stefan jak ho známe.

Damon je prostě Damon. Už není zesláblý. Jde za svým cílem přes mrtvoly, a to doslova.

S Lexi se setkáme i v tomto díle. Zase bude Stefanovi zachraňovat život.


Konec této knihy byl asi nejhezčí z této série. Končilo to vážně tajemně. A nechávalo nám to prostor na domněnky, co se stane dál, protože podle konce se mohlo stát prakticky cokoliv.

Překvapená jsem byla právě tou podobností tohoto dílu s prvním dílem. Ale zároveň jsem byla překvapená tím, že i když to bylo podobné, bylo to rozdílné. Rozdílné v několika věcech, které to důrazně oddělovaly.

Myslím, že tenhle díl se bude líbit úplně všem. Ale hlavně fanouškům Damona. Protože je tu v plné síle a takový jakého ho známe.

Tento díl byl lepší, než předchozí. Ale myslím, že to není moc poznat. Perfektně navazoval na druhý díl a prostě byl skvělý. Jediné co na tomto díle bylo horší, než na předchozích je ta obálka. Ale všichni se jistě shodneme, že nejdůležitější je obsah.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)