Pages

Spodní prádlo


"To si ze mě snad dělá srandu." řekla Elena nevěřícně, když vstoupila do pokoje, kde bylo po podlaze poházené všechno její spodní prádlo. "Já ho zabiju…. Damonéé…" zakřičela. Možná trochu víc nahlas, slyšel by jí, i kdyby jeho jméno zašeptala.
"Děje se něco sluníčko?" objevil se ve dveřích usmívající se Damon.
"Můžeš mi říct, co tohle znamená?" ukázala rukou na nepořádek na zemi.
"Nevím. Nejspíš si přemýšlela o tom, ve kterém prádle by ses mi líbila a nemohla ses rozhodnout. Mimochodem v každém." Drze poznamenal a lehl si na Eleninu postel.
"To je vážně vtipné. Můžeš mi říct, proč si tu rozházel moje spodní prádlo po podlaze a proč ses v něm vůbec hrabal?"
"Já jsem se ho ani nedotkl! Teda dneska." Dodal po chvíli.
"Jasně. Takže si jen tak řeklo, proletíme se a rozmístíme se Eleně po podlaze."
"Nejspíš jo."
"Proč se prostě nepřiznáš? Oba víme, že…"
"Eleno? Tahle fialová mi skvěle sedí, nebude vadit, když si jí nechám na pořád?" Objevil se ve dveřích Jeremy a měl na sobě Eleninu podprsenku. Damon se jen uculoval, ale Elena úplně ztratila řeč a jen kroutila hlavou.
"Bezva. Jsi skvělá ségra." Poznamenal a zmizel pryč. Elena pořád neschopná slova stála na jednom místě.
"Říkal jsem, že jsem to nebyl já. Takže…když už je to vyjasněné, nechceš mi předvést módní přehlídku?"

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)