Pages

Snový lektvar

"Dobrý den, milí studenti. Profesor Snape má dnes velice důležitou práci…."
"Nejspíš se konečně rozhodl, že je správný čas na umytí vlasů." Poznamenal Ron.
"…a tak jsem tu dnes já," pokračoval Brumbál, "abych pana profesora zastoupil."
"To jsem zvědav, jak nás bude Brumla učit lektvary." Zamumlal Draco.
"Myslím, že byste se dost divil, pane Malfoyi. A teď když mě necháte všichni už konečně v klidu domluvit, tak vám řeknu, téma dnešní hodiny. Uděláme si snový lektvar. Tento lektvar nemá žádné vedlejší účinky. Ukáže vám, co chcete. Ale neukáže vám to vaše největší přání jako zrcadlo z Erisedu, ale jen to po čem nejvíc toužíte v danou chvíli. Postup najděte ve vašich učebnicích, na straně 59.

Všichni se pustili do práce, včetně Draca Malfoye. "Kdo to kdy viděl, aby dědek jako Brumbál, suploval lektvary. A ještě nám dá příšernou blbost. Snape by nám nic takového nedal. Alespoň mě ne. A kde ten vlastně je?" pomyslel si Draco.
"Jak vám to jde, pane Malfoy?" Vyrušil ho z dumání Brumbálů hlas.
"Dobře. Vlastně už to budu za chvíli mít."
"A jste si jistý, že jste ten lektvar udělal správně?"
"Udělal jsem ho dokonale."
"Výborně. Tak až ho budete mít, stavte se u katedry. Když je dokonalý, jistě vám nebude vadit, když ho vyzkoušíte. A toho dědka si příště odpuste pane Malfoy." Řekl s úsměvem a šel si sednout.

"Dráčku. Tohle je úžasné. To si všechno připravil pro mě?"
"Jistě Hermionko. Pro tebe cokoliv."
"Ty jsi tak úžasně dokonalý. Miluji tě."
"Já tebe taky, miláčku."
"Co kdybychom zítra zašli do Prasinek?"
"Klidně. Ale nejdřív budu muset ještě něco udělat."
"A co Dráčku?"
"Chtěl jsem si to sice nechat jako překvapení, ale když už si to nakousla…. Přestupuji do Nebelvíru."
"Opravdu?"
"Ano. Budeme tak moc být více spolu."
"Ty jsi úžasný!"
"A abych nezapomněl, v neděli si půjdu zahrát famfrpál s Harrym a Ronem. Půjdeš…"

"Néééééééééé." Ozvalo se najednou z chlapeckých Zmijozelských ložnic. To se zrovna probudil Draco Malfoy zděšený ze svého hrůzného snu.

"Kámo, co ti je? Vypadáš dost přešle." Dělal si o svého kamaráda, cestou na snídani, Blais starost.
"Ale nic jen…"
"Dobré ráno, pánové." Pozdravil Brumbál, když šel kolem.
"Dobré." Odpověděli kluci znuděně.
"A jak jste se vlastně vyspal, pane Malfoy?" zeptal se Brumbál a hned pokračoval v cestě. Ale Draco by mohl přísahat, že zahlédl, jak na něj ten prohnaný starý dědek mrknul a potutelně se usmál.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)