Pages

Předsevzetí? Stejně to zas nesplním!

A je tu poslední část tohoto projektu.


Hodně lidí považuje skok z jednoho roku do druhého za magický a já také. Ale předsevzetí do nového roku si nedávám. Proč začínat nový rok neúspěchem, když vím, že v tom selžu hned druhý den? Předsevzetí a já nejde dohromady, já dělám něco jiného.

Jak jsem řekla, skok z jednoho roku do druhého je magický, stejně tak jako skok z jednoho dne do druhého, i když to má trochu větší sílu. Proto si vždycky na nový rok o půlnoci něco přeji. Nebudu vám říkat co, přeci jen by se to pak nemuselo splnit. Ale tohle je jedna z věcí co dělám, místo toho abych si ukládala předsevzetí, které nesplním, radši si něco přeji a nechám to osudu.


Další věc, kterou jsem teda tento rok, nebo vlastně minulý, nedělala, je ta, že plánuju. Plánuju, co všechno chci udělat v dalším roce, bodově. Většinou to dělám každý rok, ale minulý jsem tak nějak nevěděla, kde mi hlava stojí, nebo věděla, byla zabořená v knížkách. Jednoduše jsem zapomněla, takže dělám plány až teď.

Tohle já dělám na nový rok, nikoli předsevzetí. I když by se dalo říct, že moje plánování je podobné jako předsevzetí, také často nevyjde. A co vy? Dáváte si předsevzetí nebo ne?


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)