Pages

Pod vlivem lásky II - 9.Kapitola




"Asi rušíme," zaslechla jsem a okamžitě střelila pohledem ke dveřím. Sakra, sakra, sakra. Ve dveřích byly všichni čtyři.
"Co tu proboha děláte?" vyjekla jsem a přitáhla si deku blíž k tělu.
"No… myslel jsem si, že ti jdu zachránit život. Ale ty to evidentně nepotřebuješ. Skvěle se tu bavíte." Přiznávám, že spaní s Mattem není tou nejlepší alternativou, jak chytit toho rádoby lovce, ale nespala jsem s ním sto let.
"Bavili, než jste dorazili," ozval se Matt, který se konečně vzpamatoval z toho překvapení.
"Nebyl si to náhodou ty, kdo mi volal, ať sem okamžitě přijedeme? Mimochodem jestli v mém baru, bude chybět jediná flaška, tak tohle byl nejspíš tvůj sex na rozloučenou." Proč musí mít vždycky kecy? A když už sem musel přijet Klaus, proč si musel brát i jeho.
"Nemůžete toho nechat? A na pět minut vypadnout, ráda bych se oblékla."
"Jednak je to můj dům a pak myslím, že nemáš nic, co bych už neviděl." Ten chlap má fakt štěstí, že nejsem oblečená, jinak by už měl zlomený vaz.

Naštěstí na něj Elena hodila takový pohled, že nakonec bez řečí vycouval ven a ostatní šli za ním.

"Tak tohle bylo teda trapný," poznamenal Matt, zatímco jsme na sebe házeli oblečení
"To teda. Ale způsobil si to ty."
"Neměl jsem jim volat, ale bál jsem se o tebe."
"O mě? Já myslela, že o ostatní upíry v Mystic Falls…"
"Ostatní upíry? Nemám k nim nijak láskyplný vztah." Už jsem řekla, že toho chlapa miluju?
"Doufám, že už jste oblečení, protože chci vidět svůj bar." Vtrhl Damon do domu jak divoká voda a nedal nám ani možnost, abychom něco řekli, protože půl minuty po té to začalo.
"Donovane! Kde je můj Burbon? Kde jsou všechny mé předražené láhve s Burbonem? Bylo jich aspoň padesát a teď tu není naprosto nic, kam se to všechno podělo?"
"Eleno? Pojď si uklidnit přítele." Zavolala jsem, protože Damon vypadal fakt nepříčetně, byl úplně rudý vzteky. A to jen kvůli pár láhvím Burbonu.
"Myslím, že bys měl zmizet," šeptla jsem Mattovi.
"Ten chlap mě zabil už tolikrát, že jestli mě zabije ještě jednou, nebude to moc velký rozdíl." Popravdě jsem o tom pochybovala. Damon fakt vypadal rozzuřeně. Ale Elena ho odtáhla na čerstvý vzduch. Myslím, že by bylo účinnější, kdyby ho odtáhla do ložnice, ale tohle snad také zabere. Takže jsem v místnosti zůstala jen já, Matt, Klaus a Caroline. Pěkné rodinné shledání.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)