Pages

Pod vlivem lásky II - 5.Kapitola




"Damone?"
"Rozhodl sis zahrát na žárlivého expřítele a ničit mě a Eleně romantický týden?"
" Jo a nejen tobě. Ale i Caroline a Klausovi. Doufám, že je tam někde máš."
"Caroline lítá s Elenou někde po nákupech. Jsem tu jen já velký zlý upír a zlý originální hybrid."
"To je fajn. Tak ať dobře poslouchá. Máme tu problém."
"Jaký? Vychlastal si mi moji zásobu alkoholu? Jestli jo, tak se připrav na kůl do srdce, chlapče." Zaslechl jsem, jak se vedle něj Klaus uchechtl. Jo kůl do srdce je momentálně můj nejmenší problém.
"Jo to taky. Ale hlavní je, že Rebece s největší pravděpodobností někdo objednal koktejl s vlkodlačím jedem."
"Cože?" ozvalo se z druhé strany, ale nebyl to Damon nýbrž Klaus, který jen vykřikl, vytrhl Damonovi mobil.
"Jak je jí?"
"Už dobře. Jedu asi nebylo moc. Během dvanácti hodin ho její organismus vyloučil."
"Musíte od tamtud okamžitě vypadnout,"
"A nechat ostatní obyvatele Mystic Falls napospas šílenci s vlkodlačím jedem? Ani náhodou. Jestli Rebekah chce, ať odtud odejde, ale já zůstávám. A jak to tak vidím myslím, že i Rebekah." Nebyl jsem si tak jistý jestli Rebekah zůstane, ale věděl jsem, že potřebuji pomoc. A tohle je jediný způsob jak sem Klause dostat.
"Byl snad nějaký upír v Mystic Falls, z té trošky co tam jsou, otráven vlkodlačím jedem?"
"Ne…"
"A z ničeho nic někdo objedná dívce vlkodlačí jed. A čirou náhodou to je zrovna původní upírka. Sestra nejobávanějšího hybrida. Vážně ti to zní jako náhoda?" vyváděl Klaus rozčileně.
"Ne, ale útěk není řešení." Řekl jsem rychleji, než mě zase stačil přerušit. Vážně by se už mohl naučit způsobům.
"Já svou sestru v nebezpečí nenechám." Zahřměl do telefonu.
"Ale…" Ani jsem nestihl domluvit a prokázalo se, že platí nejen jaký otec takový syn, ale i jaký bratr taková sestra. Rebekah mi rychlostí blesku vyrazila telefon z ruky. A já už mohl stejně jako Damon poslouchat z povzdálí sourozeneckou… řekněme hádku.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)