Pages

Pod vlivem lásky - 9.Kapitola

"Kde sakra je?" Ještě před deseti minutami tu Caroline byla, kam mohla zmizet?
"Já říkal, že to je nějaká léčka." Tím mi zrovna nepomáháš, Damone.
"Ty myslíš, že jí něco udělala?" Neměla jsem tu nechávat Caroline samotnou, měla jsem ji odtáhnout za klukama.
"Myslíš, že by jinak odešla, aniž by nám něco řekla?" Skvělý. Jeden lepší než druhý.
"Já nevím…je to Caroline." Sesunula jsem se na stoličku.
"Eleno klid. Ať je, kde je, mi ji najdeme." Snažil se mě utěšit Damon
"Nemusíte ji hledat. Vím, kde je." Není to…?
"Elijahu?" Vyskočila jsem ze židle.
"Rád tě vidím, Eleno. Myslím, že bychom si všichni měli promluvit."
"Caroline zmizela a ty si chceš promluvit? A jak vlastně víš, kde jsme? A kde je ona?" Vykřikla jsem
"Caroline je prozatím v bezpečí a to je to hlavní. Než zase začneš hysterčit, tak pojďte se mnou, musíme si spolu promluvit."

Elijah nás zavedl do nějakého bytu. Byl blízko baru. Jako kdyby věděl, že se tohle všechno stane. Prostě Elijah vždy na vše připraven.

"Na delší verzi nemáme čas. Takže zkráceně. Caroline je Klausova slabina. Klaus se jí neukázal, protože si myslel, že jí tak udrží v bezpečí před Alex. Alex je jeho dcera - jak je to možné vám teď vysvětlovat nebudu - a nenávidí ho. K naší smůle to je hybrid a může tvořit další hybridy a spolupracuje s několika čarodějkami. Chce Klause zabít, a proto se schovává. Alex moc dobře ví, že za ní přijde jen, když bude mít Alex v moci někoho, koho miluje. "
"Jinými slovy nám chceš říct, že Klaus a celá jeho upíří linie je odkázána na smrti." Hysterčila jsem.
" Ne. Tohle se nestane. Jediný, kdo zemře, bude Alex."
"Jak? Říkal jsi, že má plno hybridů?"
"Co se stane jí, stane se všem jejím hybridům. Nevíme to jistě, ale na Alex by měla fungovat dýka. A jelikož je s Klausem jedna krev neměl by být problém je propojit."
"Pokud by to bylo tak lehké, udělali byste to už dávno."
"Má to jeden háček." Jistě, všechno má vždycky nějaký háček.
"Potřebuješ Alexinu krev." Postřehl Damon.
"V každém hybridovi proudí její krev. Takže v tom není problém." Vyvrátil Elijah Damonovu domněnku.
"A v čem tedy?"
"V Klausovi."
"Jak to myslíš?" Teď už jsem opravdu vůbec nic nechápala.
"Ta dýka jí zabije, navždy."
"A to je problém? Vždyť chce Klause zabít." Co má ten chlap sakra za problém? Vždyť je to sériový vrah hadr.
"Jenže pořád je to jeho dcera a Klaus…."
"…se nedokáže smířit s tím, že by ji ztratil." Dokončil Damon.
"Přesně."
"Tak co budeme dělat?" Zeptala jsem se a nervózně si kousala ret.
"Musíme si jít promluvit s Klausem dřív, než udělá nějakou pitomost a nechá se Alex zabít. Jsem si jistý, že Alex nebude zahálet a brzy ho informuje o tom, koho vězní." Jak může být tak klidný? Jde tu o život Caroline, o život jeho bratra… a vlastně o život všech upírů z Klausovy krevní linie.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)