Pages

Pod vlivem lásky - 5.Kapitola

Vzbudila jsem se do slunečného dne. Skoro, jako by se mi to počasí vysmívalo. Ve spánku mě žádný nápad bohužel neosvítil a mohu jen doufat, že něco napadlo Elenu, Matta nebo v nejhorším případě Damona. Ale i kdyby mi poradil sám Dracula, byla bych mu vděčná. Když o tom tak přemýšlím, Dracula je určitě mladší než Klaus. Až ho najdu, měla bych se ho zeptat.

Musím přiznat, že jsem vstala s optimismem. Mírním ale s optimismem. Měli pravdu, ráno je všechno lepší. Dokonce i naděje mi svitla. Malá ale naděje.

"Vymyslely jste něco?" zeptala jsem se nedočkavě, když sem přišla dolů. Všichni tam seděli. Damon měl jako vždycky burbon, Matt měl krev a Elena posílala esemesky rychlostí blesku.
"Ne a jo." Zrovna teď se začne Matt chovat jako Damon. Díky bohu ale hned pokračoval "Musíme začít v New Orleans."
"Já jsem tam ale hledala několikrát. Je to, jako kdyby tam Klaus nebyl."
"Právě. Všichni víme, že tam byl. A je možné, že je tam do teď. A i kdyby nebyl. Je to místo, kde začít. Mám v New Orleans pár známých. A přiznejme si, že toho dokážu zjistit víc než ty, barbie."
"Co jiného mám dělat? Stejně nemám jinou možnost a říkám to nerada, ale máš pravdu. Jsi vážně hodně, hodně, hodně starý a máš nějaký kontakty."
"Jestli mě budeš štvát."
"A dost! Oba dva toho nechte a okamžitě se usmiřte! Kdysi už jste spolu vycházely, tak buďte tak hodní a vycházejte spolu zase. Vážně mě nebaví koukat na to, jak se moje nejlepší kamarádka a můj přítel pořád hádají." Když Elena vylítne, tak to už je fakt něco říct.
"Fajn. Ale musí mě přestat provokovat." Co jiného jsem taky měla říct? Potřebuju, aby mi ten maniak pomohl.
"Když mě nebudeš štvát." Povzdechl si Damon
"Dobře tohle máme vyřešeno. Doufám, že sis ještě nevybalila Car, protože za dvě hodiny odjíždíme."
"Všichni?" zeptala jsem se udiveně.
"A co sis myslela? Že ty s Elenou a Damonem pojedeš do New Orleans a mě necháte, abych o tu zábavu přišel? Ani náhodou." Ale vážně, co se to s tím Mattem stalo? Vážně mi čím dál víc připomíná Damona. Je možné, že by to bylo pořád kvůli celé té upíří věci a Rebece?
"Dobře, tak si to ujasníme. My všichni pojedeme do New Orleans a odlétáme za dvě hodiny. Budeme pátrat po tom, kdy tam Klaus byl, kdy odešel a jestli tam náhodou není. A když nezjistíme vůbec nic?"
"Tak přichází plán B barbie."
"A to je?" protočila jsem oči.
"Jedno slovo - původní."
"Jasně. Myslíš ti původní, kterých jsem se ptala, a oni mi odmítly cokoliv říct?" To je typický Damon. Vždycky přijde na něco, co už bylo dávno vymyšleno a tváří se jako hrdina.
"Ale ptala ses Elijaha i Rebeky." vložil se do toho Matt. "Ptala si se dvou původních najednou. Oba víme, že Rebeka tě v lásce nikdy neměla. Ale Elijah proti tobě nikdy nic neměl. Jde jen o to, zeptat se jen Elijaha. Je čestný, ten by mohl pomoci, když nebude pod vlivem své sobecké sestry." Poslední slova vyplivl s nenávistí. Ani se mu nedivím, zkazila mu celý život.
"Takže vy myslíte, že by to mohlo vyjít?" ono by to mohlo vážně vyjít!
"Jasně. Buď vyjde plán A nebo plán B. Nebo možná vyjdou oba. Klause najdeme. Čestné kamarádské, Caroline." Usmála se na mě odhodlaně Elena.
"Asi bychom sebou měli hodit. Ty se běž najíst," přikázal mi Damon, jako kdybych byla jeho majetek, "a my si zatím půjdeme dobalit." Všichni se na mě povzbudivě usmáli a rozprchli se do svých pokojů.

Se zamyšlením jsem došla k ledničce. A nepřítomně si vyndala pytlík s krví. Přišli s dobrou myšlenkou. Jak je možné, že mě to nenapadlo? To je jedno, hlavně že na to přišli. Tohle může vážně vyjít. Je to skoro geniální plán.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)