Pages

Pod vlivem lásky - 2.Kapitola



"Vypadá to tu úplně stejně."zírala jsem na vybavený Grillu. "Jako bych tu byla naposledy včera." Zaujata jsem šla ke stolu, kdy dříve sedávala naše parta. Já, Elena, Bonnie, Matt a Stefan. "Tady se to nikdy nezmění co?" zeptala jsem se, když jsme si sedli k našemu stolu. "
"Vypadá to, že je Grill nesmrtelný jako my."
"Asi máš pravdu." Přišla nějaká dívka a převzala naši objednávku. Pak jsme počkali, než nám přinese pití, abychom mohli mluvit nerušeně.
"Co si od toho slibuješ?" Naprosto přesně jsem věděla, co tou otázkou myslela.
"Já nevím. Jen ho chci najít a už nevím, kde ho mám hledat."
"Ale Caroline… Je to Klaus. Pokud nechc,e abys ho našla, tak ho nenajdeš."
"Problém je, že mě nenapadá jediný důvod, proč by nechtěl, abych ho našla."
"A kde tedy podle tebe je?"
"Já nevím, Eleno. Jeho stopa se ztratila v New Orleans. Je to, jako by tam nikdy nebyl. Nikdo o něm nic neví a všichni říkají, že nikdo takový tam ani nebyl."
"Myslíš, že je to ovlivnění?"
"To, nebo jsou ke Klausovi loajální. Je to jako tehdy, když tě unesla Rose. Nikdo ho neznal, všichni komunikovali přes prostředníky. V podstatě neexistoval."
"A co Elijah s Rebekou? Nic nevěděli?"
"Já nevím. Odmítli mi cokoliv říct."
"A kolikrát ses jich ptala?"
"Asi dvakrát. Víckrát sem to neriskla. Stejně by mi nedali odpověď, nemají mě rádi. Momentálně je mojí nadějí Stefan. Zná ho. Nějakou dobu s ním strávil. Mohl by vědět, kde ho mám hledat."
"Dobře. Uvidíš, jestli ti bude Stefan schopný pomoct. Ale jestli jsi procestovala celý svět…"
"No… ne doslova. Nebyl jsem na Alijašce, Severním pólu a Norsku."
" Pochybuji, že by tam byl. I když… Severní pól není to, to pravé místo, kde Klause hledat? Vsadím se, že tam právě teď je obklopení soby."
"Vážné vtipné." Pronesla jsem sarkasticky
"No tak promiň. Ale pochybuji, že ti Stefan nějak pomůže."
"Já vím, ale jinou možnost nemám. Pokud se nerozhodně, že mi to pátrání ulehčí a neukáže se."
"A ví, že ho hledáš? Je to Klaus. Byl do tebe zbláznění."
"I kdyby to nevěděl, jaký by měl důvod se schovávat? Kolíky z bílého dubu jsou zničené. A dýka na něj nepůsobí. Je to nejsilnější upír… vlastně hybrid. A kdyby se ho někdo pokusil zabít, ohrozil by svou existenci."
"Než se objevila dvojnička , tedy já, tak se taky schovával a v podstatě k tomu neměl žádný důvod. Tedy aspoň žádný, o kterém bychom věděli."
"Takže máme tři možnosti. Buď se mu něco stalo, nebo mě už nechce vidět, nebo má něco v plánu."
"První dvě možnosti můžeme vyloučit hned. Takže zbývá třetí. Ale co by mohl mít Klaus v plánu?"
"S tím by nám mohl poradit Stefan. Kde bydlí Katherine?"
"Vážně je chceš rušit?"
"Hm… jo. Čím dřív budu Klausovi na stopě tím líp. No a Katherinin obličej navíc. To mi za to stojí."
"Když myslíš, tak tě tam zavedu."
Možná bych mohla Klause fakt najít. Nenapadlo mě, že by mohl něco plánovat, ale teď, když vím, že je to asi nejpravděpodobnější možnost by mi mohl Stefan pomoci víc, než jsem původně myslela. Musím si s ním promluvit co nejdřív.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)