Pages

Pod vlivem lásky - 14.Kapitola


Probudila jsem se ve velké obří posteli. Bylo to divné, naposledy jsem si pamatovala, že jsem byla v kopce a pak mě pálilo slunce. Rychle jsem se podívala na svoji ruku. Můj prsten byl na svém místě. Oddechla jsem si. Pokusila jsem se posadit, ale byla jsem slabá.

"Tady, napij se." Ozvalo se po mé levici a někdo mi přiložil k puse sáček s krví. Okamžitě jsem začala pít. Měla jsem pocit, že by mi nestačila ani všechna krev světa.
Když jsem dopila, konečně jsem se podívala na člověka, co seděl vedle mě. "Klausi!" vykřikla jsem. Nebo jsem se o to alespoň snažila, ale místo křiku z mého krku vyšlo jen zachroptění.
"Nemluv, lásko. Hodně sis toho vytrpěla a já se omlouvám. Elijah s Rebekou tě měli chránit, ale zároveň jsem chtěl ochránit Rebeku a Elijah tě nemohl chránit nonstop. Moc se ti omlouvám. Za všechno můžu já." Zmohla jsem se na úsměv. Kajícný Klaus, který se mi omlouvá? Tohle byla úplná novinka.
"Myslím, že ti musím pár věcí vysvětlit, ale ještě se napij, potřebuješ zpátky hodně energie." Podal mi další sáček s krví. Tentokrát jsem byla už schopná ho vypít bez pomoci.
"Nejdřív jsem se ti vyhýbal, protože jsem myslel, že už bys mě nechtěla. Že bys mě odsoudila za to, že jsem s tebou spal, když jsem čekal přírůstek do rodiny. A pak se Alex vymkla kontrole a já se tě snažil chránit. Nemohl jsem přijít na to, jak jí zastavit, aniž bych ji musel zabít. Ale teď už je po všem. Zavřel jsem jí do sklepení na sedm západů. Bez mého dovolení k ní nikdo nesmí a zůstane tam, dokud nepřijde k rozumu." Klaus, který odmítl zabít svou dceru, i když ho ohrožovala? Jistě, věděla jsem, že by pro rodinu udělal cokoliv, ale netušila jsem, že i v přímém ohrožení jeho života. Za těch sto let se toho opravdu hodně změnilo.
"Alex…Alex mi řekla, že si zabil její matku. Je to pravda?" Konečně jsem našla svůj hlas. Musela jsem se ho na to zeptat.
"Budeš se divit, ale já to nebyl. Hayley - ano její matka byla Hayley, jeden úlet a vidíš, jak to dopadlo - zemřela kvůli své rodině. Její smečka chtěla zpátky svoji vůdkyni, ale Hayley byla pořád u Alex. Takže se rozhodla, že zlikviduje Alex, ale Hayley ji bránila a při tom umřela."
"Proč si tedy myslí, že si ji zabil?" zvedla jsem se do sedu. Už mi bylo mnohem líp.
"Čarodějky. Nikdy mě neměly rády. Nikdy neměly rády upíry. Kdyby zabily mě, většinu z nich by zlikvidovaly. Ale potřebovaly tu neúčinnější zbraň. Poslední kůl z bílého dubu jsem měl já a jen Alex věděla kde je. A taky věděly, že nebudu schopný zabít svoji dceru. Proto jí obalamutily. Nasadily jí do hlavy lži a díky mým starým činům tomu uvěřila a začala mě nenávidět."
"A jak je vůbec možné, že Alex existuje? Upíři nemůžou mít děti. A jak si mě vlastně zachránil? A kde je Damon, Elena a Matt?" poprvé jsem si vzpomněla na své přátele. Kde jenom můžou být?
"Jsem z části vlkodlak. Hayley byla vlkodlak a vlkodlaci se množit můžou. Já vím, je to zvláštní, ale prostě se to stalo. Za tvou záchranu můžeš poděkovat Mattovi. Nebýt jeho nápadu, asi bych se tam pro tebe vrhl a umřeli bychom oba. A co se těch tří týče, tak Damon mi plení bar, Matt se snaží vyhýbat Rebece a Elena se v podstatě nervově zhroutila. Dost hysterčila. Ale teď už dost otázek. Lež, ať se uzdravíš. A pak, jestli budeš chtít, můžeš zůstat se mnou." Poprvé v životě jsem viděla Klause Mikealsona nevozního. Vážně si myslel, že bych odešla? Po tom, co jsem ho tak dlouho hledala?
"Jak si jen na okamžik můžeš myslet, že bych tě zase nechala zmizet z mého života? Mě už se nezbavíš."
"Doufal jsem, že to řekneš." Viděla jsem v jeho očích jiskry, které jsem tak milovala. "Miluji tě." Řekl a políbil mě na ústa. Pak se zvedl a šel ke dveřím.
"Taky tě miluji." Řekla jsem a než jsem usnula, ještě jsem dodala "A myslím, že ti pořád dlužím jeden žhavej upíro-hybridní sex." Jeho reakci jsem už neviděla, protože jsem upadla do hlubokého spánku.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)