Pages

Pod vlivem lásky - 12.Kapitola


Hned jak dorazil zbytek upírů a vlkodlaků začali jsme plánovat. Momentálně nás nebylo zrovna moc, ale až umřou Alexiny hybridi, budeme mít značnou přesilu. Plán byl následující všichni kromě mě, Rebeky, Matta a Felicity obklíčí Alexino bydliště. V okamžiku, kdy Felicity provede kouzlo a probodne mě kůlem, Matt zavolá Damonovy. Nebude to působit hned, ale do čtvrt hodiny by měly být všichni mrtvý. Pak čarodějky budou bojovat s čarodějkami, a upíři s vlkodlaky svážou oslabenou Alex. A zachrání Caroline. Alex pak bude pod mým osobním dohledem, dokud nepřijde k rozumu.

Je to docela jednoduchý plán. Jediná skulina v něm je, že máme míň čarodějek, než jich má Alex. Ale o to jsou silnější. Nevím, co s nimi udělají, je to jejich coven, ne můj. Navíc mi to je jedno. Bez Alex to jsou jen čarodějky, které mi nemůžou ublížit.

"Tak dobře, jdeme na to. Všichni na svá místa."
"Jsi si jistý, že nemám zůstat tady, bratře?" zeptal se mě Elijah se zjevnou starostí.
"Ne. Rebekah mě ochrání, dokud budu mimo, pro případ, že by si něco zvrtlo. Právě proto, tam musíš být i ty. Na tebe jediného nebudou působit ty čarodějnické triky s přetrháváním cévek."
"Dobrá tedy." Všichni odešli. A já zůstal s Felicity, Rebekou a Mattem, který se snažil od mé sestry držet, co nejdál. Vážně bych si teď rád přinesl popcorn a sledoval to, ale Caroline nepočká.
"Felicity, máš všechno co je na to kouzlo potřeba?"
"Jistě. Až na krev." Kývnul jsem hlavou a přešel k trezoru. Zadal jsem kombinaci a vytáhl z něj nádobku s krví. Byla to krev jednoho hybrida, který mě sledoval až k mému neviditelnému domu. Musel jsem se ho nějak zbavit.
"Tady." Podal jsem jí nádobu.
"Dobrá." Řekla, vyndala z tašky nějaké další věci a začala mluvit latinsky. Ne, že bych jí nerozuměl, ale nechtělo se mi to poslouchat. Za několik málo minut by se mělo všechno vyřešit. Všechno, co jsem se snažil vyřešit celé jedno století a na nic jsem nedokázal přijít.
"Potřebuji ještě tvoji krev." Vytrhla mě z myšlenek Felicity. S povzdechem jsem k ní natáhl ruku a ona mě řízla nožem. Nechápu, co na tom čarodějky mají. Vždycky, když chtějí něčí krev, říznou je nožem. Mohl jsem si tu ruku jednoduše rozkousnout.
Ani jsem si nevšiml, že Felicity už stihla kouzlo vyslovit. Uvědomil jsem si to v momentě, kdy na mě přišla nevolnost. Kouzla jsou stejná jako léky, mají vedlejší účinky. To, co jsem cítil já, musela cítit i Alex. Neměly jsme moc času, než čarodějky přijdou na to, co se děje.
"Hotovo." Řekla Felicity a v tom momentě mi Rebekah vrazila kůl do srdce.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)