Pages

Pod vlivem lásky - 11.Kapitola


Absolutně to nechápu. Celý století se snažím přijít na to, jak Alex zabránit aby mě zabila a zároveň jí nezabít. A teď na to najednou přijde upír, který je starý asi to století. Jak je možné že mě to nenapadlo? Je mi teprve 863 let, není možné, abych zhloupl.

S povzdechem jsem vytočil Felicitino číslo. Byla jedna z mála čarodějek, která stála na mé straně. Nelíbilo se jí, jak její coven oklamal moji dceru. Nebo je to možná kvůli tomu, že spí s Jeromem, s upírem z mojí krevní linie. Ale ne to nebude ono. Určitě naše spojenectví způsobil její smysl pro spravedlnost a můj šarm.

"Klausi?" ozvalo se z telefonu
"Felicity, celá věc se trochu zkomplikovala …" vyložil jsem jí současnou situaci s Caroline a náš nápad jak zneškodnit Alex. Vlastně Mattův nápad.
"Myslím, že ano." Pronesla váhavě "Ale i po smrti všech hybridů a jejím oslabení má kolem sebe plno čarodějek. A ty budeš taky oslabení, pokud tam přijdeš, můžou tě zdržet, než se Alex vzpamatuje a probodne tě kůlem z bílého dubu. Ale pokud tam nebudeš v tom lepším případě Alex vytvoří novou armádu. V tom horším případě to odnese Caroline a oni budou jen čekat na tvou pomstu."
"V tom případě potřebujeme plán. Plán, u kterého nebude možnost selhat. Mohly bychom se tu všichni sejít co nejdřív?"
"Co myslíš tím všichni?"
"Přiveď všechny, co jsou na naší straně. Čarodějky, upíry, vlkodlaky…"
"Obávám se, že moc lidí, kteří by byly ochotní za tebe bojovat tu nezbylo."
"…a přiveď mojí sestru. Budeme ji potřebovat."
"Naposled si řekl, že mám Rebeku oslabit a zavřít, protože po Caroline je to spolu s Elijahou osoba, kterou nejvíc miluješ a na rozdíl od Elijaha jedná ukvapeně."
"A teď říkám abys jí přivedla."
"Jsem si jistá, že se jistě ráda ujme úlohy bodnout tě kůlem do srdce." S tím zavěsila. Čarodějky jsou prostě mrchy, i když jsou na vaší straně. Ale dobře, ať mě klidně propíchne Rebekah, snažil jsem se ji jen chránit. Ale teď jí potřebuji. Rebekah Alex zná. Prakticky pro ni byla mámou.

"Podle Felicity to půjde." Vrátil jsem se do obývajícího pokoje a sdělil to všem, pro případ, že by mě neposlouchaly. "Přivede všechny naše spojence, kteří v New Orleans ještě zůstaly. Čarodějky, upíry, vlkodlaky a Rebeku. Než udělá to kouzlo a já skončím mimo s kolíkem v srdci, musíme vymyslet plán, který nemůže selhat. A Rebekah zná Alex ještě lépe než já." Viděl jsem, jak ten blonďák ztuhl. Věděl jsem, že s Rebekou něco měl a že to ona z něj udělala upíra. A nebýt strachu o Caroline asi bych se i těšil na drama, které se mezi nimi odehraje, ale teď jsem na to neměl náladu.
"Ve vymýšlení plánu jsme dobrý. Konec konců, chtěli jsme tě zabít. A nebýt bratrské lásky tady Elijaha, podařilo by se nám to. Takže naplánování skoro umrtvení tvojí dcerušky, bude úplná hračka." Damon musí být chytrý jako vždy.
"Kdyby si mě tenkrát zabil, už by si tu nestál. Nikdo z vás. A ujišťuji tě, že Alex je mnohem silnější než já. Má kolem sebe armádu a je na útok připravená. Já nebyl."
"Evidentně si nenechal nic náhodě a dobře jí vycvičil."
"To nebyl on, ale já. Klasu jí tak maximálně poskytl kolík z bílého dubu, který se válel přímo před jejíma očima, že?" Ozvala se Rebekah ode dveří, kde jsem spolu s ní viděl Felicity, dalších pět čarodějek a několik upírů.
"Není čas na hádky. Jestli chceme zvítězit, musíme jednat rychle. Ostatní upíři a vlkodlaci tu budou za chvíli, všechny jsme zalarmovaly."
"Výborně. Tak jdeme vymyslet plán, jak BarbieKlaus číslo dvě zkrotit." Je v mém domě sotva hodinu a už ho chci asi po třicáté zabít. Nechápu, jak s tím blbcem může někdo vydržet.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)