Pages

Pod vlivem lásky - 10.Kapitola


"Ne. Absolutně ne."
"Bratře, já vím, že je to pro tebe těžké, ale jiná možnost není."
"Nemůžu zabít vlastní dítě."
"My víme. A jsem si jistá, že by to pro tebe Caroline ani nechtěla. Ale…"
"Žádné ale v tom není. Prostě půjdu, vezmu Caroline a odejdu."
"Moc dobře víš, že to je nemožné. Přes Alex se živý nedostaneš. Pokud umřeš ty, umřou všichni včetně Caroline. Říkám to nerad, ale je to buď ona, nebo ty a stovky upírů včetně Caroline."
"Musí existovat jiný způsob."
"Oba víme, že jiný způsob není. Snažily jsme se ho najít, ale žádný jiný není."
"Jinými slovy pokud nezabiju svojí dceru, umře moje jediná opravdová láska, protože bych umřel i já."
"Dobrý postřeh. Takže můžeme provést to kouzlo, ať už jí máme z krku?"
"Mám nápad." Ozval se Matt
"Říkali jste, že dýka ji zabije, ale obyčejný kůl do srdce by jí nezabil, ne?"
"Ne. Nestalo by se jí vůbec nic." Pronesl Elijah nechápavě. Ani já jsem nechápal, kam tím míří.
"Jestli její krev proudí každým hybridem, tak by se to, co se stane tobě, nemělo stát jen Alex, ale i každému hybridovi, kterého stvořila. A kdyby ses propíchl obyčejným kůlem, nezabilo by to ani tebe, ani Alex, ale všechny její hybridy ano. Pak můžeme zachránit Caroline a Alex dát pod zámek na takových tisíc let než se uklidní."
"Konečně si k něčemu užiteční." Prohlásil Damon
"To by fungovalo ne?" zeptala se Elena Elijaha
"Myslím, že ano, ale nejdřív musíme sehnat čarodějku, aby to potvrdila."
"Jdu jí zavolat." Řekl jsem a zmizel do vedlejšího pokoje. Ještě jsem ale zaslechl mini rozhovor mezi Elijahou a Elenou.
"Myslím, že jsme vás od toho všeho neměli držet dál."
"Asi ne."

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)