Pages

Nejvíce zimní TAG

Tenhle TAG vymyslela Mona.

1. Jakou knihu by sis nedokázala představit v zimě?
V zimě bych si nedokázala představit jakoukoliv knížku ze série Sukuba. Nevím proč, ale zima se mi k tomu prostě nehodí.
2. Kniha, která se odehrává v zimě?
Hodně knih se odehrává v zimě, ale teď si nemůžu vůbec žádnou vybavit. Teď mě akorát napadl Věčný polibek temnot. Což je opravdu úžasná knížka.
 
3.Nejvíce zimní obálka?
Tady mě taky napadla jen jediná kniha a to Vánoční dárek, který jsem přečetla nedávno. Je to takový román o tři sta stránkách, i když by se to vešlo do stovky.
 
4. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční (zimní) pohádka? (mluvíme o filmu)
O tom nemusím ani přemýšlet. Odpověď jasná jak facka - Tři oříšky pro popelku. Je to klasika a já jí žádné Vánoce nevynechám.
 
5. Jakou knihu bys četla o vánocích někde v teple u krbu?
Nevím, co budu o Vánocích číst. Kdybych si měla vybrat z knížek, které jsem už přečetla. Tak by to asi bylo Stmívání. I když to nerada přiznávám.
 
6. Kniha, kterou jsi někdy dostala k Vánocům?
Například Školu noci, ke které jsem se ještě nedostala. A jak se znám, tak v nejbližší době ani nedostanu.
 
7. Jakou knihu si přeješ k Vánocům?
Jako každé Vánoce chci konečně komplet sérii Harryho Pottera.
 
8. V jakém knižním příběhu (městě, světě) bys chtěla prožít zimní svátky?
A tímto navazujeme na předchozí odpověď. V Bradavicích. Tam jsou vždycky Vánoce tak kouzelné.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)