Pages

Nedokončené série

Pokud je to série u které ty knihy pořád postupně vychází, tak já se je snažím posbírat všechny. Protože já nemám ráda, když nemám věci kompletní. Takže čekám, čekám a čekám dokud nevyjde další díl a pak si ho hned kupuji. Protože je to vážně pěkné, když máte vedle sebe celou sérii. Myslím, že víte o čem mluvím.

Ale pak jsou tu bohužel i takové případy, že vydají pár knih z té série a zbytek ne, protože se to moc neprodávalo. A z toho já jsem pak už úplně na prášky. Je hrozný pocit si přečíst třeba tři knížky a pak se nikdy nedozvědět jak to dopadne. Takové série já opravdu nemám v lásce.

Většinou si proto kupuji knihy, které jsou v sérii a navazují na sebe, když vyjde tak pět dílů. A jsou naplánované další díly. Ono to sice neříká, že to bude opravdu dotažené do konce, ale je tu menší riziko, že ne.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)