Pages

Let it snow!

První příspěvek, který je bohužel o týden později a dost krátký, ale nějak jsem nevěděla, co jiného říct :(


K zimě patří neodmyslitelně Vánoce a sníh. Nejlépe sníh na Vánoce. Myslím, že pro nikoho nebude velkým překvapením, když řeknu, že nemám sníh moc ráda. Není to proto, že by se mi nelíbil. Hrozně ráda se dívám na zasněženou krajinu. Je to nádherný pohled a člověk z toho získává tu pravou zimní atmosféru. Jenže… vždycky je tu nějaké jenže.

Sníh je sice pěkný, ale ne vždycky. Když se v tom musím brodit je to opravdu na nic. Jde to pomalu a ještě ke všemu jsem mokrá a mrznu. A nejlepší je, když to rozjezdí auta a je to z toho pěkná hnědá břečka.


Abych to nějak shrnula, sníh mám ráda pouze v případě, že já jsem bezpečně doma v posteli s knížkou a čajem a můžu se na něj dívat jen z okna. Když se v něm musím brodit, proklínám každého, koho potkám.

Proto tedy nechci, aby sněžilo. I když sníh je mnohem lepší než déšť. Ale chci bílé Vánoce. Jinými slovy, mohlo by začít sněžit dvacátého prosince, kdy nebudu muset vystrčit nos z domu a když ano, tak by mě mohl venku někdo svézt.

Uvidíme, jak to tedy nakonec dopadne. Ale já upřímně doufám, že to opravdu těch pár dní ještě vydrží. Nikdo nahoře ke mně přece nemůže být tak krutý.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)