Pages

Láska z knihkupectví

Všechno to začalo jeden teplý květnový den. Bylo pondělí a já jsem zrovna odcházela ze školy o dvě hodiny dříve, protože naše "milovaná" učitelka chemie a biologie ochořela a tím pádem dvojhodinovka biologie odpadla.

Většina lidí by šla asi domů nebo ven s mými kamarádi. Ale nebyl důvod jít domů. Stejně tam byl jen můj pubertální brášky se svými kámoši, kteří neumí nic jiného než hrát videohry a špehovat mě když se převlíkám. A kamarádi? Ty pospíchaly za svými protějšky. Tak jsem se vydala do jednoho mého oblíbeného knihkupectví poblíž školy.

Miluji knihy. A strávit pár hodin v knihkupectví, v klidu si číst, obdivovat všechny ti knihy a po dlouhých minutách přemýšlení si dvě nebo tři odnést, bylo pro mě skvěle strávené odpoledne. Knihkupectví je pro mě prostě ráj. Miluju to kouzlo, které z každičké knihy vyzařuje.

Přesně jak jsem si myslela. V knihkupectví byl úžasný klid a stovky knih čekaly jen na to, až je prozkoumám a až se rozhodnu, které z nich si odnesu domů.

Nakonec jsem si vybrala dva nádherné románky na odlehčení po těžkém dnu ve škole a jeden horor na víkendové ponocování do pěti ráno a chystala se je jít zaplatit k ne moc nadšené prodavačce, která se už nejspíš těšila až vypadnu, aby mohla odejít. Ale cestou jsem se zastavila. Nevím proč. Možná to byl instinkt nebo ženská intuice, ale prostě jsem věděla, že bych se měla otočit. Protože když to neudělám, tak toho budu navždy litovat. Tak jsem se tedy otočila. A v tu chvíli jsem věděla, že kdybych to neudělala, tak bych opravdu litovala celý život. Vedle regálu s Fantasy knihami stál naprosto úžasný kluk. Asi metr šedesát a delší blonďaté vlasy. Nejspíš si všiml, že se na něj dívám, usmál se a šel ke mně.

Radek, Radek, Radek, Radek… Opakovala jsem si stále dokola jeho jméno, když jsem s jeho číslem opouštěla knihkupectví. Nikdy bych nevěřila, že mi takhle krásný kluk dá číslo. Těším se, až se s ním uvidím. Přišla jsem si pro pár knih a odcházím bez nich. Za to s číslem a příslibem schůzky od jednoho naprosto dokonalého kluka. A nadějí, že jsem právě potkala lásku svého života.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)