Pages

Láska prochází žaludkem


Téma můžeme pojmout, jak chceme. A co jsem se já tak dívala, jak téma pojaly ostatní účastníci, tak všichni mluvily o cukroví. Co o to, na cukroví se těší všichni. Ale když jsem tohle téma viděla, napadlo mě něco úplně jiného. Což je vlastně účel, aby si každý pojal téma, jak uzná za vhodné. Ale když vidím, jak všichni píšou o cukrový, mám pocit, že sem blázen. Ale budu se držet své vize a nebudu se opičit po ostatních. A co mě tedy jako první napadlo, když jsem téma viděla? Samozřejmě upíři. Já je prostě strkám všude.

Ale vážně. U upírů láska přece prochází žaludkem. Vzpomeňte si na Edwarda a Bellu. Proč se do ní
vlastně zamiloval? Protože mu pěkně voněla a měl na ní chuť. (Dobře to znělo mnohem víc zvrhle než sem chtěla :D) Což je důkaz, že láska prochází žaludkem, aspoň u upírů.

Teď možná trochu odbočím, protože nebudu mluvit o knize, ale o seriálu. Ano znáte mě dobře. Chci mluvit o "The vampire diaries". Podívejme se na Damona a Andie. Nedalo by se říct, že jí přímo miloval, protože jak všichni víme, miluje Elenu. Ale záleželo mu na ní. A proč? Protože se z ní krmil.

A ještě u TVD chvíli zůstaneme. Elena dávala Stefanovi krev, aby si na ni zvykl. Byla ochotná se řezat, kvůli upírovi, kterého milovala. Opět důkaz, že láska prochází žaludkem.

Navíc si připomeňme, co je zmíněno jak v seriálu, tak v knize. Výměna krve mezi dvěma upíry je důkaz lásky. Největší důkaz lásky. A jsem si jistá, že jim ta krev chutná.

A když dá upír krev člověku (a zrovna se nenudí nebo nebuduje armádu) dělá to proto, že toho člověka miluje a chce s ním být na věky.

Podtrženo, sečteno u upírů láska prochází žaludkem. Ať si říká, kdo chce, co chce. Jediná výjimka je nejspíš Dracula. Ale kdo by se tomu divil. Zabodli ho ještě dřív než by se mohl dožít dnešní světa, kde se upíři na slunci buď třpytí (ale vážně, který normální upír se třpytí?) nebo mají sluneční šperky. Kdyby se dožil dnešní doby, už by měl určitě také nějakou přítelkyni, se kterou by si vyměňoval krev.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)