Pages

Kouzlo se vytratilo

Milá Danielo,
Pamatuješ, jak jsme se poprvé potkaly? Bylo to v létě u jezera. Zrovna si vyšla z rybníka. V tvých ohnivých vlasech ulpěly kapky vody. A i na dálku jsem viděl tvé zářící zelené oči. Byl jsem tebou tak okouzlen, že jsem spadl z kola. Tys ke mně přiběhla a ptala ses, jestli jsem v pořádku. V té chvíli jsem se do tebe zamiloval. Nebylo to kvůli tvým vlasům ani kvůli tvým očím, ale kvůli tvému hlasu anděla.
Přál bych si, abych mohl tento moment vrátit zpátky a všechny ti další momenty. Ale nejde to. Horší však je, že už si nikdy nevytvoříme jiné. Nevím, co se to s námi stalo. Jsi jiná než tehdy. Změnila ses a to hodně. Neříkám, že už tě nemám rád, to budu mít vždycky. Jenže kouzlo se vytratilo. Nevím jak se to stalo a proč si se změnila. Ale chybí mi ta stará Daniela do které jsem se zamiloval a myslím, že nemá cenu, aby tohle pokračovalo.
Navždy tvůj
Filip

"To nemyslí vážně." Daniela v ruce mačkala dopis do malé kuličky. Už když ho viděla ve schránce bez adresy jen s jejím jménem, tušila že se něco děje, ale tohle by ji ani ve snu nenapadlo.
"Jak se se mnou může rozejít dopisem? To ani nemá odvahu říct mi to do očí?"
"Ségra? Děje se něco?" Ozvala se Danielina sestra Lenka, která zaslala konec její samomluvy."
"Filip se se mnou rozešel. Dopisem."
"Stejně si se s ním chtěla rozejít. Říkala si mi něco o tom, že kouzlo vašeho vztahu se vytratilo."
"To ano. A on to očividně cítí stejně. Ale myslela jsem, že mu stojím za víc než za jeden pitomý dopis. Nejspíš jsem se spletla."
"Možná ho to bolí stejně jako tebe a nedokázal ti to říct do očí. Ty ses s ním taky nerozešla i když si chtěla."
"V tom dopise v podstatě říká, že je moje chyba, že už to mezi námi není tak jako dřív, že jsem se změnila."
"Myslím sestřičko, že on je ten kdo se změnil. Filip, kterého znám by ti tohle nikdy neřekl."
"Já vím. Proto mě ten dopis tak mrzí."
"To bude dobrý. Nejlepší lék na lítost je zmrzlina." Lenka Danielu objala.
"Myslím, že zmrzlina konec tříletého vztahu, ale hlavně přátelství nespraví. Musím si promluvit s Filipem." Aniž by stihla Lenka nějak zareagovat Daniela odešla za Filipem. Jak to dopadlo to nevím. Možná slzami, možná přátelstvím. Jedno je ale vím, kouzlo jménem láska se nevrátilo.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)