Pages

Knižní blogy

Knižní blogy mám dost ráda. Na Facebooku sleduju asi přes dvacet těchto blogů, na You tube zase blogerky a nechávám si posílat novinky na mail. Chodím na takové blogy dost často, ale většinou nekomentuju, protože...já vlastně ani nevím proč.

Proč na ty blogy chodím? To, že miluju knížky víte. A já tam kupodivu nechodím kvůli recenzím, ty já většinou ignoruju, jen občas si nějakou přečtu, ale rozhodně nečtu všechny. Já tam chodím hlavně kvůli projektům a meme a pak kvůli videím. Mám hrozně ráda měsíční chvástačky, ve které je v podstatě zahrnuta i takovou mini recenze a pak týden s knížku což je dost podobné. A v neposlední řadě tam jsou také seznamy kdy má co vyjít. Což je skvělé.

A to je k tomuto tématu všechno. Dneska to bylo dost krátký, ale opravdu nevím, co jiného bych měla říct. Takže já se tímto s tímto projektem nebo meme, teď přesně nevím co to je loučím.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)