Pages

Knihy, které jsem četla minulou zimu


Mám napsat, co jsem četla minulou zimu. A já jako zimu beru Prosinec - Únor. Vím, že správně končí zima až v březnu a začíná skoro na konci prosince, ale to by bylo moc složité. Tak doufám, že nevadí, že to je takhle.

Přečetla jsem Co by kdyby Sněhurka nesnědla otrávené jablko, což jak jsem brzy zjistila, nebylo pro mou věkovou skupinu, i když to tak ze začátku vypadalo.

Setkání v Londýně, byla příšerná knížka, ale zaujala mě obálka, která byla podobná jako obálka u Lola a kluk od vedle.
Pak jsem minulý prosinec dočetla Dekameron, což byla fakt fuška. A dost jsem zuřila, když jsem si všimla, že ho nemám v povinné četbě a spletla jsem si to s Pygmalionem. Ale nakonec to je stejně v aktualizovaném seznamu, takže nevadí.


Dál jsem přečetla Musela jsem zemřít, což také nebylo nic pro mě, i když námět zněl opravdu zajímavě.

Hned potom jsem pokračovala Divergencí a Rezistencí. Od Divergence jsem se nemohla odtrhnout, Rezistenci jsem už tolik nemusela.


Dvojí tvář a Dotek chladu. Dva thrillery/ detektivky od Fragmentu, kteří jsou pro mě tak lehce nadprůměrné.

Zvláštní znamení a Pohádkový zločin. Dřív jsem knihy z této série milovala a myslela jsem si, že to bude i těchto, jenže jak se ukázalo, jsem na to opravdu dost stará, takže mě to už tolik nezaujalo.

Pak tu byl Drakie -Návrat což byl závěrečný díl série Drakie a bylo to opět tak nějak průměrné.


Spolubydlící byla kniha, která se mi líbila, ale celkem mě zklamala. Film byl podle mě stokrát lepší.

S Padesáti odstíny svobody se dostáváme do ledna. A ta knížka byla příšerná jako předchozí dva díly, jen jsem chtěla dočíst sérii.

Prokleté sestry byly také dost průměrná kniha. Percy Jackson - Moře nestvůr byla stejně jako Syn pekel - V moci démonů úžasná kniha.

Totéž platí i o knize Loď mezi hvězdami, u které jsem se bohužel ještě nedostala k dalším dílům.


A leden zakončím povinnou četbou a to knihou Petr a Lucie, která mě mile překvapila. Nebyla tak příšerná, jako většina povinné četby.

Únor jsem začala knihou Božský bastard, která měla docela dost svých much, ale i tak se mi líbila a někdy v lednu budu pokračovat jejími dalšími díly.

Pak jsem četla Třináctá komnata a popravdě už nemám tušení o čem to bylo. Dívčí romány jsou všechny na jedno brdo, tak se mi nikdo nemůže divit, že si to nepamatuju.

Easy byla naprosto dokonalá kniha, kterou si někdy určitě přečtu znova. Protože to je prostě perfektní čtení.


Město z kostí ani nemusím představovat. Také úžasné čtení a také jsem se bohužel ještě nedostala k dalším dílům.

A zakončíme to knihou Tweety s city, která byla fakt jenom taková na oddech. Nic kulturně významného.

Za minulou zimu jsem přečetla docela dost knih, i když některé bych raději nečetla. Nejvíc se mi líbila kniha Easy, kterou jsem si opravdu zamilovala.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)