Pages

Kniha a pití k zimnímu večeru

Druhá část :) Musím se přiznat, že dost těžká :)


Zimních večerů je hodně a já si na každý večer chci vybrat jinou, ale momentálně bych si asi vybrala Once Upon a Time a Škola dobra a zla. Oboje je to takové pohádkové a to se k zimě a obzvlášť k Vánocům podle mě hodí.

Dále, jak už bylo přede mnou řečeno, bych si vybrala knihu Dash a Lily. Četla jsem z ní jednu stránku a už díky ní jsem si ji zamilovala. Bohužel k ní momentálně nemám přístup, takže bude asi chvilku trvat, než si ji budu moci přečíst.

A pití? Já většinou u knížek piju něco z lahve, protože tak mám největší jistotu, že se knize nic nestane. Ale v ideálním světě, kde by se mi nemohlo stát, že bych knih polila, bych si vybrala čaj. Uvažovala jsem nad horkou čokoládou, ale tu piji jen jednou za čas, protože je opravdu dost sladká. Takže bych si tedy vybrala čaj nejlépe jeden z mých oblíbených. Winter time nebo Magic moment. Navíc by to bylo tématické.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)