Pages

Harry Potter a Říše zvířat - Vlk


"Reme, Reme, Reme!!" Křičel Sirius
"Co je?"
"Přestaň se drbat!"
"Nemůžu! Chytil jsem od tebe blechy."
"Ode mně? Já žádný blechy nemám!"
"Jenom vši." Poznamenal James
"Ty máš co mluvit Dvanácteráku."
"Jeleni nemají ani blechy ani vši."
"Jen aby."
"Ne, ne. Já jsem jediný nepostižený Poberta. Ty máš vši, náměsíčních blechy a Červíček má mor."
"Tohle je lež dvanácteráku. Blechy tu má Sirus. Já je chytil od něj a Peter žádný mor nemá. Alespoň myslím."
"Ode mně jsi žádné blechy nechytil, ty si chytil od svých kámošů vlků."
"To nejsou mý kámoši. Já nemůžu za to, že se na mě dennodeně lepí."
"Asi na rozdíl od ostatních vidí tvou vlčí stránku." Řekl s úsměvem jsem.
"No, v tom případě máme šťěstí, že se na něj nelepí vlkodlaci." Ozval se Sirius.
"Ty vaše srandičky. Co kdyby jste Removi alespoň trochu pomohly?"
"A jak jako?"
"Přinesla jsem odblešovací prostředek musíte mi pomoc dostat do vody."

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)