Pages

Harry Potter a Říše zvířat - Pes


"Pomóc...pomóc...pomóc! On mě chce sežrat!" Křičel hystericky James
"Ale no tak nechte toho tiátru." Ozval se Remus, který byl začten do nějaké knihy
"Ale on mě sežere."
"To dřív Peter zhubne."
"Lily..Lily pomóc." Spustil James znovu stejnou písničku, když šla jistá rusovláska kolem.
"Jo a pak by sežral mě. To by tak hrálo."
"Ale ne. Když mě políbíš, tak nás nechá být. On totiž nesnáší lásku."
"Jo? A jak to víš."
"Je to vzteklej zuřivej pes. Proč myslíš, že je tak vzteklej? Protože je sám a jen láska ho odradí...Au!!" Dodal po chvíli ještě James, když se mu pes zakousl do nohy.
"Tak to máš asi smůlu Pottere. Protože tu nikde tvou vyvolenou nevidím." řekla Lily a odešla
"A sakra."
"Nojo dvanácteráku, já říkal hned, že vám to nevyjde." přisadil Remus
"Jistě. Jako vždycky měl náš knihomol pravdu." protočil očima Tichošlápek, který se zrovna proměnil.
"Lily je hold moc chytrá... a krásná a úžasná a má nádherné oči a taky..."
"Vzpamatuj se dvanácteráku!"
V tu chvíli se James probral. " Já se mám vzpamatovat? To ty si mě kousnul do nohy."
"Ale prosím tě. Vždyť to bylo jen škrábnutí. Nemohl si to ani cítit. A navíc jsi si to zasloužil. Prý opuštění a bez lásky. Při tom já měl jen za dnešek víc rande než ty za celý život."
"Vždyť to říkám bez lásky a opuštění. Sdílím tvou bolest Tichošlápku." Hned jak to dořekl začal zdrhat.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)