Pages

Harry Potter a Říše zvířat - Mravenečník



"Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá."
"Další sen o pavoucích Rone?"
"Ne. Tohle nebyly pavouci. Bylo to něco mnohem děsivějšího. Bylo to...bylo to..."
"Tak Rone vzpamatuj se. Co to bylo?"
"Já...já nevím. Vím, že to byla příšerná obluda a chtěla mě zabít."
"Rone...tak běž spát."
"Já nemůžu. Ono mě to určitě zabije."
"Proč si myslíš, že tě ta věc nebo ať to bylo co to bylo chtěla zabít."
"Nevím. V jednu chvíli na mě Malfoy vylil med, posypal mě mravenci a pak už na mě útočila ta nestvůra."
"Mravenečník."
"Co?"
"Ta nestvůra byla mravenečník a šla po mravencích. Ne po tobě."
"No ale co mám teď dělat?"
"Jdi spát."
"Já nemůžu, co když mě to omylem taky sežere?"
"Tak mu řekni ať jde po Malfoyovi."
"To je dobrý nápad moc dobrý Harry,dobrou."
"Vážně si musím s Malfoyem promluvit. A nebo pošlu Rona k psychiatrovi. Jo pošlu ho k psychiatrovi a Malfoye taky. Jinak mě to společné bydlení zabije."

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)