Pages

Harry Potter a Říše zvířat - Lev a had


"Tohle už mě vážně nebaví." Posteskl si velký had.
"A co teprve mně. Jsme nejlepší kamarádi a musíme se spolu scházet potajmu." Vzdychl si majestátný lev.
"Jak já toho Salazara nesnáším. Všechny proti mě poštval. A jen ti můj příteli jsi mi zůstal věrný."
"Nezůstal. Kdybych byl tvým věrným přítelem, tak by o tom ostatní věděli."
"Kdyby o tom věděly, vyhostily tě. A ty si tu i přes riziko, že by na to mohly přijít. Jsi mým pravým přítelem."
"Ty mým také. Proč je k nám svět tak nespravedlivý? Proč si nemůžeme dát sklenku whisky a zahrát si poker na veřejnosti? Proč tohle všechno musíme dělat potajmu?"
"To jsou lidi můj milý příteli. Vezmou si za vzor jedno zvíře a to má pak podle ostatních stejný vlastnosti jako ten prašivý člověk."
"Ale proč? Proč tomu věří i naši kamarádi? Proč by jsme se kvůli nějakému pomatenému kouzelníkovi měly nenávidět? Proč všichni nenávidí tebe? Proč tomu věří?"
"Zvířata jsou stejný jako lidé. Něco slyší a hned tomu uvěří. Učíme se od nich, bohužel spíš to špatné než to dobré."
"Přál bych si žít ve světě, kde se had a lev mohou přátelit."
"Už brzy ten čas přijde drahý příteli. Jednou dva mladí kouzelníci všechno změní."
"Kdo jsou ti kouzelníci?"
"Lvice a had."
"Je snad možné aby se dva takový lidé měly rádi?"
"Stejně tak, jako že tu teď pijeme whisky a ty prohráváš v pokru. Zase."

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)