Pages

Harry Potter a Říše zvířat - Koala


Draco, synáčku,
hrozně se těším, až přijedeš domů. Mám pro tebe překvapení. Jsem si jistá, že tě velmi potěší. Tvého otce sice nijak nenadchlo, ale je mi jasné, že tobě se bude velice líbit.
Tak se uvidíme zítra Draco.
S láskou máma

"Copak ti tvoje matka zase píše?" Zeptal se Blaise
"Ale znáš to, jak se těší až přijedu domů a podobně. Ale hlavně píše o překvapení."
"A jaké to bude tentokrát?"
"Nemám ponětí. Výjimečně nic nenaznačila."
"Tak počkej koště to nebude, žádné v nejbližší době nevyšlo..."
"A navíc jsem koště dostal naposled o prázdninách po prvním ročníku."
"Tak co by to tak mohlo být? Vždycky ti dává něco bombovýho, vždyť už všechno máš. Ledaže.."
"Ledaže co?"
"Motorka. Co když ti chce dát létající motorku?"
"Jo, to je to jediné co ještě nemám. A otec by s tím nesouhlasil. Myslí si, že na to ještě nemám věk."
"Hele, že mě pak necháš proletět?"
"Možná."

Den poté
"Jsem doma." zakřičel Draco
"Miláčku posaď se, jen tu něco dodělám a hned přídu za tebou."
"Dobře já...áááááááááááá."
"Draco, miláčku co se ti stalo?"
"Sedl jsem si na nějakou divnou věc."
"Ale drahoušku to je tvoje překvapení."
"Moje...co?"
"Překvapení. Koupila jsem ti domácího mazlíčka."
" A co to je za mazlíčka." zeptal se podezřívavě.
"Koala miláčku. No není roztomilá?"
"Jo,to jo." řekl s falešným úsměvem "Ale dojem na kluky s ní neudělám." zamumlal pod vousy a odešel do svého pokoje, nechajíc za sebou svou matku hrající si s koalou.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)