Pages

Hádej, hádej




"Hermiono?"
"Ano, Ginny."
"Nechtěla by sis něco zahrát? Já nemám co dělat."
"Promiň, Ginny, ale musím se učit na OVCE. Zeptej se Rona."
"Aha. Dobře, zeptám se ho."

"Rone, nechtěl by sis zahrát famfrpál?"
"Nemůžu, učím se na OVCE, ale zeptej se Harryho, ten nic nedělá."
"Fajn!"

"Harry, nechceš si zahrát famfrpál nebo prostě něco? Já nemám co dělat. A neříkej, že se učíš na OVCE. Ron říkala, že nic neděláš."
"Ron měl pravdu, ale famfrpál hrát nechci, podívej se, jaké je venku počasí."
"A co tedy?"
"No, jeden nápad bych měl."
"Jaký?"
"Nedávno mi Lenka dávala několik hádanek, co kdybych ti je dal taky, a uvidíme, jestli si s nimi poradíš lépe než já."
"Tak dobře. Nic jiného ani dělat nemůžu. Kolik jich bude?"
"Pět."
"Fajn, tak začni."
"První hádanka. Kde končí zmizelé věci?"
"To je lehké. Všude."
"Správně. Druhá hádanka. Když zavoláš mé jméno, zabiješ mě. Kdo jsem?"
"To moc dobře znám, je to ticho."
"Taky správně."
"Takže mi dej třetí hádanku, ale ať je těžká."
"Jak chceš. Co bylo dřív, fénix nebo oheň?"
"Říkala jsem těžkou, ne neřešitelnou."
"Ale ona se dá vyřešit, skus zapojit mozek."
"Tak dobrá. Fénix je nesmrtelný a tedy se dá předpokládat, že byl první. Ale na druhou stranu mudlové znají oheň, ale nevědí, že existují fénixové. Ale fénix se rodí z popela, což vlastně znamená, že shoří takže…. Já nevím, je to jako začarování kruh. Počkat kruh. Kruh přece nemá ani konec ani začátek, stejně jako tento spor. Takže bych řekla, že správná odpověď je, kruh nemá začátek."
"Správně. Jsi mnohem chytřejší než já. Já jsem to neuhodl."
"A pak, kdo má zapojit mozek. Čtvrtou hádanku."
"Tři muži se potápějí, ale když vylezou, jen dva mají mokré vlasy. Jak je to možné?"
"Jednoduché. Třetí muž je plešatý."
"Správně."
"Tak další hádanku."
"Dobře. Kdo tě teď líbá?"
"Nechápu, co to má být za hádanku, ale nikdo."
"Špatná odpověď."
"Jak." nestačila doříct, protože jí Harry políbil.
"A teď jedna hádanka pro tebe."
"Mluv."
"Kdo pro tebe bude daleko větší hrozba, než Voldemort, pokud nebudeš pokračovat v předchozí činnosti?"
"Řekl bych, že je to ta nejtěžší hádanka na světě. Ale já jí naštěstí řešit nemusím."Odvětil s úsměvem a začal jí líbat.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)