Pages

Food TAG

A dneska tu je Food TAG, který jsem našla ZDE.


1) Jaké máš ráda ovoce a které moc nemusíš?
Miluji jahody a třešně. Jahody jsem milovala už jako malá a třešně jsem si zamilovala postupem času. Ovoce, které přímo nemusím, asi není. Ale moc často nejím meloun. Je tam hodně pecek. Já pecky nejím a nebaví mě, že je musím vybírat.


2) Jakou máš ráda zeleninu a kterou moc nemusíš?
Nejradši mám mrkev. Bohužel vzhledem k tomu, že nosím kontaktní čočky je asi to, že máte po mrkvi dobrý zrak blbost. A kterou zeleninu moc nemusím? To bych tu mohla vyjmenovat většinu zeleniny. Ale rozhodně nejím rajčata, protože i z jejich vůně se mi zvedá žaludek.


3) Chutná ti cibule nebo česnek?
Nejím ani jedno. Pokud to není zrovna v nějakém jídlu. Ale třeba ze špízů cibuli vyndávám


4) Zkusila jsi někdy exotické jídlo?
Tady je otázka, co se pokládá jako exotické jídlo. Já bych jako exotické jídlo mohla pokládat i banány a pomelo, které rozhodně nejsou z české republiky. Ale pokud se myslí nějací šneci, nebo tak nějak, tak ne.


5) Jakou sladkost nesnášíš?
Sladkost, kterou nesnáším? Jediné co mě napadá je čokoláda s takovou krémovou ovocnou náplní. Vůbec mi to nechutná. Radši mám oříškovou.


6) Máš ráda lasagne?
V životě jsem je nejedla, takže nemůžu říct.


7) Jíš ryby?
Pokud nejsou syrové tak ano. Moji bratři rybaří, takže jich máme doma vždycky dost. Nejradši mám pstruhy. Co se týká mořských ryb, tak je moc nemusím, ale taky je sním.


8) Chutná ti jídlo od babičky?
Zastávám názor, že moje mamka vaří nejlépe na světě. A co se týká mé babičky, je mi naprosto jedno jak vaří, protože já nejsem ta, kdo to jí.


9) Máš ráda dorty nebo cukroví?
Tohle je naprosto zbytečná otázka. Ano, ano a ano. Miluji dorty. Zvlášť špičky a indiány, mňamky. A cukroví taky. Hlavně linecké, po něm se můžu utlouct.


10) Chodíš do restaurací?
Občas ano, ale většinou jím doma. Je to jednoduší a levnější.


11) Názor na fastfoody?
Tady fastfoody jako takové nejsou. A když se mě někdo zeptá, jestli chci do McDonaldu nebo do KFC, tak tam radši nejdu. Radši si koupím něco v krámu. I když chodím ze školy, tak si radši skočím do pekárny než do fastfoodu.


12) Tvé nejoblíbenější sladké a slané jídlo?
Toho je hodně. Ale nejoblíbenější slané jídlo je smažený sýr s hranolkama a nejoblíbenější sladké jídlo je svíčková. Zbožňuji ji.


13) Jídlo, které ti vyloženě nechutná?
Kdybych měla napsat, kolik věcí nejím, byly bychom tu ještě za týden. Ale něco co jím a vyloženě mi to nechutná je květák.


14) Tvá nejoblíbenější polévka?
Nudlová. S domácími nudlemi a kuřecím masem. Je opravdu skvělá, hlavně když tam je těch nudlí hodně.


15) Jakou svačinu nejčastěji nosíš do školy?
Ono je to různé. Ale nejčastěji to je nějaké pečivo s máslem a salámem. Plus nějaké pití, většinou minerálka.


16) Jaká je tvá nejoblíbenější pizza?
Mám nejradši pizzu Hawai. Možná taky hlavně proto, že tahle pizza je jediná, kde v žádném případě nenatrefím na rajčata.



17) Brambory vs. bramborová kaše?
Rozhodně brambory. Nemám nic proti bramborové kaši, ale pak když se ohřívá, už to není ono. Brambory se dají vždycky osmažit.



18) Jsi vegetarián nebo ti maso nevadí?
Vegetarián určitě nejsem. Ale nejím žádné jiné maso než vepřové a kuřecí. Hlavně nejím králičí. Chudáci chlupatí králíčci.



19) Jaká jídla nejčastěji vaříš?
Když už mě někdo pustí do kuchyně, což se moc často nestává, protože je tam pak živelná pohroma. Tak to je pizza, smažený sýr, špízy a bábovka.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)