Pages

Dopis Ježíškovi aneb dlouhý seznam knih



Já Vánoce miluji. Pro mě jsou to svátky radosti a štěstí. Svůj díl na tom mají určitě dárky a prázdniny. Ale miluji tu atmosféru. Já jsem však taková, že mývám Vánoční náladu už na podzim.

Asi jako většina z vás jsem jako malá psala dopis Ježíškovi. Vždycky jsem ho dávala za okno. A když jsem byla trochu starší, tak pět let, tak jsem nedokázala pochopit, jak se ježíšek k tomu dopisu může dostat, když je za oknem z mojí strany. U mě ale psaní dopisů končilo dost brzy. Nepamatuji si, kdy přesně jsem přišla na to, že žádný ježíšek neexistuje, ale čím dál mi bylo divných víc a víc věcí. Myslím, že jsem na to přišla někdy v sedmi letech, ale vážně si tím nejsem jistá. A potom jsem samozřejmě už hledala dárky všude možně. Ale nikdy jsem neobjevila, kam je dávaly. Teď, teda vím, kde dárky schovávají (i když rodiče asi neví, že to vím) ale nezajímá mě to, nechci si kazit překvapení.

Co se týče výzdoby, máme vždycky adventní věnec a věnec na brance. Vlastní výroby, protože je dělají rodiče a já vlastně taky dělám, když se nudím, ale rozhodně nejsou tak hezké, jako dělají rodiče. A co se týká jídla, tak samozřejmě bramborový salát, který já moc nejím. A rybí řízky a to mi šíleně vadí. Já bych nejradši měla prostě kapra. Ne filety nebo naporcovaného a obaleného kapra, ale normálního. A co se týká štědrovečerní večeře, tak to u nás neexistuje. Každý si vezme jídlo a jde dělat něco jiného. Stromek sice máme, ale dárky pod něj nedáváme, ty si dáváme v podstatě z ruky do ruky. Takže o nějaké tradičnosti rozhodně nemůže být řeč.

A teď k samotným dárkům. Z dárků mam rozhodně radost, ale hlavně proto, že já nevím co to je za dárky. To překvapení mám hrozně ráda. A pak taky miluju rozbalování dárků. Já vím, jsem jako malá. Ale mě to prostě hrozně baví. Já vždycky opatrně, opatrně aby se papír nepoškodil, a pak si ho prostě schovám, protože se mi líbí a je mi líto ho vyhodit. A teď už se konečně dopracováváme k tématu. Je listopad a já už jsem stihla napsat tři seznamy knih, které bych chtěla. Ale to byly spíše knihy, u kterých jsem našla slevu a vím jistě, že by mě zajímaly. A jaké knihy bych opravdu chtěla? Upřímně jsem o tom zatím moc nepřemýšlela. Ale vím jistě, že chci konečně knížky Harryho Pottera a prostě další knížky co se ho týkají. A pak bych asi ráda Vampýrskou akademii a Upíří deníky. Je plno knížek, které bych chtěla, ale tohle jsou ty, které chci asi nejvíc. A upřímně? Pochybuji, že ti co chci nejvíc, dostanu. No, uvidím 24. Prosince.

Knihy, které rozhodně chci:


Příklad dalších knih, které bych chtěla:





0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)