Pages

All I want for Christmas is you


All i want for Christmas is you aneb všechno co chci k Vánocům jsi ty. Docela navazující téma, když si vezmete, že jsem minulou neděli mluvila o jmelí.

Když to vezmu do slova, tak určitě by každý z nás chtěl někoho na Vánoce. Ať už někoho z rodiny, kluka, zvíře nebo nějakou slavnou osobnost (postavu).

Můj rodokmen je opravdu dost dlouhý. A já ani všechny ti lidi neznám. Ale Vánoce trávím jen s rodiči a nechci na tom nic měnit.

Co se týká kluků, tak tady je někdo koho bych chtěla mít u sebe, ale nemám. A dál to nebudeme rozpitvávat.

Kromě rodičů trávím Vánoce se svým pejsánkem. Ale ráda bych ještě Vánoce trávila s nějakým pekinézem. Zatím to však nevypadá moc pravděpodobně.

Myslím, že všichni mě znáte a víte, s jakými postavami bych chtěla trávit Vánoce. Ale Ať to máme kompletní, napíšu vám to.
Z The vampire diaries bych určitě ráda trávila Vánoce s Damonema Klausem. A z Harryho Pottera určitě z Dracem. A teď je vám už jasné, že herci se kterými bych ráda strávila Vánoce jsou Ian Somerhalder, Joseph Morgan a Draco Malfoy.

Ale ať tak či tak, já jsem se svými Vánocemi spokojená. A trávit je s rodiči, pejskem, knížkami a televizí je prostě fajn. A nějaké velké změny bych opravdu nedělala.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)