Pages

A teď to zkusím já

Začíst se do knihy je hrozně snadné. Brzy prožíváte celou tu knihu spolu s hlavními hrdiny. Ale stačí to? Nebylo by mnohem lepší si s těmi hrdiny místo vyměnit? Skoro v každé knize bych si ráda s některým z hrdinů vyměnila místo. Někdy vážně jen proto, že bych chtěla zažít přesně to co oni. Ale většinou bych si s nimi to místo nejradši vyměnila proto, abych napravila chyby, které podle mě hrdinové dost často dělají. Možná, že jen já považuji jejich rozhodnutí za chybu. Za kterou je ovšem zodpovědný autor. Je možné, že vy některá rozhodnutí v některých knihách vnímáte úplně jinak než já.

S radostí bych si třeba vyměnila místo s hlavní hrdinkou Denis z knihy první rudá kapka nebo s Julií z knihy Údolí. Ale je pravda, že za tím jsou z této série jen dvě knihy v češtině. Až si přečtu další, tak možná budu chtít jen napravovat její chyby. Jako například u Georginy z knihy Sukuba nebo si vyměnit místo s hlavními hrdinkami knih Roztomilé malé lhářky a všechno vyřešit.

Jenže si s nimi místo bohužel vyměnit nemůžeme. Takže musíme číst, jak dělají hrozné chyby a za jejich chyby platíme vlastně mi, protože nás to užírá. My moc dobře víme, ke komu by se hlavní hrdina či hrdinka hodily. A tak to autoři bohužel chtějí. Chtějí aby jsme to s nimi prožívaly a aby jsme doufaly, že se v další knize dají konečně dohromady.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)