Pages

Nový začátek

Přesně před čtyřmi lety jsem si založila blog - kristynakaderova.blog.cz - a právě dnes píšu první příspěvek v podstatě na totožný blog, ale s jinou koncovkou.

Hodně lidí z blog.cz přešlo právě na blogspot. Hodně dlouho jsem tomu oddolávala, neodradily mě ani technické problémy blog.cz, i když to lezlo dost na nervy. Ale poslední dobou už mi to nevyhovuje. Není to o funkcích blogu, ale spíš o lidech, kteří stojí za jeho vedením.

A tak jsem založila tento blog. I když jsem si často pohrávala s myšlenkou, že blog přesunu nikdy jsem to nedodělala. Trhalo mi srdce, že bych tam nechala všechno, co jsem za ty roky napsala, jenže mi došla jedna věc. Občas je dobré začít s čistým štítem.

Jelikož mě kamarádka k tomu popostrčila, tak opravdu začínám novou etapu blogování, i když je jen zkušební. Zatím si nechávám svůj starý blog, ale budu přispívat i sem. A i když začínám s čistým štítem, přesunu sem pár článků i ze svého starého blogu. Za rok uvidím.Buď přestanu přispívat na tento blog nebo na svůj původní blog. Ale zatím si to potřebuju ještě nechat projít hlavou a zjistit, jaké jsou výhody a nevýhody blogspotu. 

Ať už jste na tento blog zavátali náhodou nebo díky mému blogu na blog.cz, doufám, že se tu objevíte znovu. 





3 komentáře:

  1. Určitě se tu objevím znovu. :) Tak ještě aby ne. :D Však jo, nechej tomu ten rok, nauč se s blogspotem a pak uvidíš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle článek nebyl určený tobě... i když si vlastně jediná kdo ho může vidět :D A pokud mě někdo nenaštve za rok se nic konat nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto na něj takhle odpovídám - protože jsem jediná, kdo ho může vidět. :D Pochybuji, že by tě Standa něčím mohl naštvat...

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)